לוזון יבצע שלושה שינויים בהגנה: "אם נגיע לגמר, אז מה טוב"

גיא לוזון
גיא לוזון | אודי ציטיאט

מאמן מכבי פ"ת לקראת כפר סבא בגביע הטוטו (שבת ב-19:30): "חושב רק על שיפור והתקדמות, נצטרך לשלוח יותר שחקנים קדימה". ארד בר: "כולנו רוצים לשחק". עומרי לוזון, תומר לוי וירדן כהן צפויים לפתוח

(גודל טקסט)

לאחר הניצחון 0:1 באמצע השבוע על מכבי נתניה משער של אור אינברום, מכבי פתח תקווה תארח מחר (שבת ב-19:30) את הפועל כפר סבא כשניצחון, עשוי לסדר לה בסיטואציה מסוימת מקום בגמר גביע הטוטו.

"הדבר היחיד שאני חושב עליו הוא השיפור של הקבוצה וההתקדמות ממשחק למשחק. ברור שנרצה לנצח – ואם בסופו של תהליך נגיע לגמר גביע הטוטו, אז מה טוב" אמר המאמן גיא לוזון לקראת המשחק.

על המשחק מול מכבי נתניה: "היו הרבה דברים טובים. הארגון ההגנתי שלנו היה ברמה טובה לשלב הזה של העונה. היריבה לא הגיעה למצב ממשי. מבחינה התקפית, נצטרך לשלוח יותר שחקנים קדימה. אנחנו עובדים על זה ונשפר את זה".

גיא לוזון
גיא לוזון | אודי ציטיאט

גם הקשר ארד בר דיבר לקראת המשחק: "עבדנו קשה בתחילת העונה בשביל להגיע מוכנים למשחקים האלה. יש סגל ארוך ומלא ואפשר להשתמש בכולם. כולנו רוצים לשחק ולתת את הכי טוב שלנו על כר הדשא".

מבחינה מקצועית, לוזון יחלק את הכוחות ויבצע לא פחות משלושה שינויים בחלק האחורי: אור בלוריאן, מוחמד הינדי ויינון אליהו, יפנו את מקומם לעומרי לוזון, תומר לוי וירדן כהן. בקישור, מוחמד סרסור צפוי לפתוח במקומו של איתן אזולאי.

לאחר המשחק, או ליתר דיוק ביום שני בבוקר, צפויים השחקנים לנסוע למחנה אימונים קצרצר בחיפה, שם יערכו שני אימונים ביום שלישי ועוד אימון בוקר ברביעי, במגרש האימונים על שם אבי רן, כשהם ילונו במלון הקרוב לאזור.

הרכב משוער: אריק ינקו, תומר לוי, מרכוס דיניז, עומרי לוזון, ירדן כהן, מוחמד סרסור, גיא חדידה, ארד בר, אור אינברום, ליאל עבדה, תאי בריבו.

ארד בר | אודי ציטיאט

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי